Referenties

Emmanuelle Adam

Emmanuelle Adam, communications department manager Cofely GDF SUEZ

KLA-4 Communicatie is voor Cofely een betrouwbare en aangename partner

Emmanuelle: “KLA-4 Communicatie ondersteunt Cofely op vlak van contentmarketing, vnl. in de domeinen HR, veiligheid, milieu en kwaliteit.

De aanpak is van KLA-4 Communicatie is strategisch, doch ook zeer pragmatisch en actiegericht en dat kunnen wij ten zeerste appreciëren. De ideeën zijn verfrissend en vaak zeer gedurfd, maar Frédérique slaagt er in om door middel van een grondige argumentatie een draagvlak te bouwen voor haar voorstellen. Ze krijgt ze dan ook vaak verkocht.

De jarenlange ervaring in HR, communicatie en marketing laat zich duidelijk voelen en dat zorgt voor een erg interessante mix. KLA-4 Communicatie is voor Cofely dan ook een betrouwbare en aangename partner.”

Matthieu Voet, zaakvoerder Newance

Koen slaagt er als copywriter in om zich zodanig in te werken dat zijn schrijfstijl één wordt met de sfeer die onze klanten willen uitstralen.

Matthieu: “Wat maakt een website succesvol? De combinatie van gebruiksvriendelijkheid, esthetiek en inhoud. Bij de bouw van een website wordt uitgerekend het inhoudelijke vaak stiefmoederlijk behandeld. Het tegendeel is waar bij Newance. We gaan in eerste instantie op zoek naar de essentie van de boodschap die een klant aan zijn doelgroepen wil vertellen en vertalen die online. Daarmee willen we het verschil maken. KLA-4 is in die ambitie al meer dan 4 jaar onze gedroomde partner.

In die tijd hebben we zeer uiteenlopende projecten gerealiseerd: van websites voor eenmansbedrijven en KMO’s tot hippe webshops. Koen slaagt er als copywriter steeds in om zich zodanig in te werken dat zijn schrijfstijl één wordt met de sfeer die onze klanten willen uitstralen. Hij schrijft bovendien niet in de eerste plaats om Google tevreden te stellen maar om echte mensen aan te spreken en te activeren. Een contentstrategie die Google in zijn algoritmes steeds meer op prijs stelt.”

Sanne Dutry, marketing projectleider Dreambaby - Colruyt Group

Koen gebruikt een verhelderende schrijfstijl die geen extra vragen oproept

Sanne: “KLA-4 Communicatie herschreef een hele reeks contentpagina’s waarmee we onze communitywebsite Dreambaby² lanceerden. De website is een trefplaats waar jonge ouders en ouders in spe informatie vinden en uitwisselen over over welzijn, gezondheid, ontwikkeling en voeding van baby’s en jonge kinderen.

Voor ons was het belangrijk een copywriter te vinden die ervaring had met SEO en die zijn stijl kon aanpassen aan onze doelgroep. De teksten moesten dus fris, helder en informatief zijn.

Koen heeft heel wat ervaring als copywriter. Hij denkt mee, leeft zich in, structureert de informatie en gebruikt een verhelderende schrijfstijl die geen extra vragen oproept. Kortom, een vlotte en aangename samenwerking."

Annelies Lenoir, diensthoofd Stad Ronse – Toeristische Dienst

KLA-4 Communicatie denkt out-of-the-box en heeft het schrijfmétier in de vingers, dat voel je!

Annelies: “Met KLA-4 Communicatie hebben wij samengewerkt voor onze vakantiebrochure. De briefing was heel duidelijk: we wilden compacte, creatief geschreven teksten die de lezer meteen zou aansporen om naar onze stad af te zakken. Koen van KLA-4 Communicatie stelde ons vrij snel een leuk en out-of-the box concept voor. De Ronsenaars zouden worden aangespoord om onbekende, maar idyllische plekjes in onze stad aan te brengen. Via onze website en via de sociale media kwamen voorstellen binnen die dan de weg vonden naar de brochure “51 Belevenissen in Ronse”.

KLA-4 Communicatie is er tijdens deze opdracht in geslaagd inspirerende teksten aan te leveren in de vorm van ludieke intro’s, concrete doe-tips en praktische info die tot lezen aanzetten. Vroeger schreven we deze brochure zelf maar sinds we dit uitbesteden, zijn we er nog meer van overtuigd geraakt dat schrijven een echt métier is. Investeer je hier in, dan krijgt je eindresultaat een nieuwe dimensie. Die schrijfervaring en dat talent om de dingen speels te verwoorden, dat hebben we bij KLA-4 Communicatie zeker kunnen ervaren.”

Stéphanie De Longueville

Stéphanie De Longueville, zaakvoerster So Ô Consulting

Ce que j’apprécie surtout dans notre collaboration, c’est la disponibilité.

Stéphanie : « Je travaille avec KLA-4 Communicatie depuis plusieurs années déjà. Nous collaborons dans le cadre de la rédaction de magazines internes.

L’enjeu de ce travail est de trouver les bonnes informations et les mettre en musique dans des articles qui interpellent les employés et ouvriers de l’entreprise. C’est un métier proche du travail de journaliste, mais qui nécessite un vrai talent de copy. Koen fait cela très bien ! Il est pro, respecte les délais et réalise un suivi efficace. Ce que j’apprécie surtout dans notre collaboration, c’est sa disponibilité.

Aujourd’hui, les exigences du client augmentent chaque jour. C’est donc important de travailler avec des partenaires sur qui on peut compter ! Koen en fait partie.”

Hannelore Vanhaverbeke, senior marketeer Lab9, a Division of OnlineGraphics nv

Bij KLA-4 Communicatie krijg je kwaliteit, flexibiliteit en snelheid. Lab9 is dan ook een zeer tevreden klant!

Hannelore: “KLA-4 Communicatie herschreef voor ons verschillende klantengetuigenissen en maakte werk van onze iPad white paper voor scholen. De opdracht was de bestaande teksten te herschrijven, te structureren en te voorzien van de juiste klemtonen. De verschillende teksten en de white paper krijgen een prominente plaats op onze nieuwe website. Daarom was het ook belangrijk samen te werken met iemand die een grondige kennis had van SEO en webteksten.

De opdrachten die wij uitbesteden, zijn vaak dringend. Bij KLA-4 Communicatie stond ik versteld van de snelle respons op mijn mails en van de snelheid waarmee mijn teksten werden aangeleverd. Ook de kwaliteit van de teksten was voortreffelijk. Bij Lab9 zit er een schat aan technische competentie, maar schrijven blijft toch een vak apart en daarvoor spreek je best een specialist aan.

Tevreden klant? Zeker. Ik heb KLA-4 Communicatie intussen al aanbevolen binnen mijn netwerk en dat vanwege de kwaliteit, de flexibiliteit en de snelheid. Want daar draait het tenslotte toch om, niet?”

KLA-4 Communicatie denkt out-of-the-box en heeft het schrijfmétier in de vingers, dat voel je!