Laat je website, nieuwspagina en social media-accounts niet indommelen

Je website, je nieuwspagina en je social media-accounts beheren is minder evident en tijdrovender dan op het eerste gezicht lijkt. Nochtans is het aanhouden van een update-discipline onontbeerlijk:

  • om leads te genereren en afspraken vast te leggen;
  • om een vertrouwensrelatie met je klanten en prospects op te bouwen;
  • om meer te verkopen;
  • om je naam te vestigen als autoriteit binnen je sector;
  • met het oog op een duurzame employer branding;
  • om resultaten te oogsten in het kader van Veiligheid, Welzijn, Milieu en Kwaliteit (HSEQ) en een stempel te drukken op het vlak van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.

Terwijl jij focust op je corebusiness, vertellen wij dat online

Voor professionele website-eigenaars, die geen tijd of inspiratie meer hebben om hun webpagina’s en social media-accounts te updaten met relevante content, hebben we enkele pakketten uitgewerkt.

Contentbeheer

  1. Op door jou bepaalde vast tijdstippen een telefonisch interview met het oog op een nieuw blogbericht en het verspreiden via sociale media.
  2. Redactie blogpost en bericht voor Facebook en Twitter.
1 blogbericht: 200 euro
1 jaar lang wekelijks een blogbericht: 7.800 euro
1 jaar lang maandelijks een blogbericht: 1.800 euro
 

Optie contentcuratie

Screenen van relevante content van derden als basis voor nieuwe blogberichten: 400 euro (eenmalig).
 

Bel Frédérique (0494 57 56 45) als je vragen hebt over: content management , employer branding en veiligheidscommunicatie
Frédérique Macron

Koen slaagt er als copywriter in om zich zodanig in te werken dat zijn schrijfstijl één wordt met de sfeer die onze klanten willen uitstralen.