Veel passage voor De Passage

De Passage was vorig weekend the place to be in Ronse. Het oude kerkgebouw, waarvoor de eerste steen in al in de 11de eeuw werd gelegd, onderging de voorbije jaren een verbluffende make-over. Hier vind je voortaan geen voedsel meer voor de ziel, maar Italiaanse specialiteiten, Spaanse tapas, pittige koffie, onbespoten bioproducten, een bistro,  een restaurant, drie eventlocaties en een verhuurpunt voor (elektrische) fietsen.

KLA-4 Communicatie ontwikkelde voor De Passage, in samenwerking met Flockdesign, een website, maakte een investeerdersbrochure, beheerde de volledige contentmarketing en gaf advies op vlak van perscommunicatie.

Duizenden bezoekers (het waren er echt zoveel!) kwamen zich zaterdag en zondag verwonderen, proeven en kuieren zodat er - met een understatement - sprake kan zijn van een geslaagde start. Ook op de website en de Facebookpagina was het vorig weekend drummen geblazen.

www.depassageronse.be verwelkomde van vrijdag tot zondag maar liefst 932 unieke bezoekers, die met zijn allen 7.594 pagina’s bekeken. Ze spendeerden gemiddeld 3 minuten op de website.

De respons op het fotoverslag op de Facebookpagina was zaterdag ronduit … indrukwekkend positief.

Veel online-bezoeken en Facebooklikers betekent uiteraard nog geen commercieel succes, maar goed begonnen, is alvast half gewonnen.

We wensen ondernemend Ronse alle succes toe!

Vond je dit artikel interessant?

Vul je e-mailadres in en krijg mijn artikels in je mailbox

Reageer op dit artikel

Wordt niet weergegeven op de website.

Stéphanie De Longueville

C’est un métier proche du travail de journaliste, mais qui nécessite un vrai talent de copy. Koen fait cela très bien ! Il est pro, respecte les délais et réalise un suivi efficace.