Test de communicatiematuriteit van je organisatie

Nadenken over de manier waarop je met je klanten en je andere doelgroepen communiceert is een must. Maar hoe doe je dat? We hebben een communicatiescan gemaakt die je op weg kan zetten.

De communicatiescan is een zelftest voor kleine en middelgrote organisaties die willen nadenken over hun communicatiematuriteit. Lees: de mate waarin ze binnen en buiten hun bedrijf op een professionele manier communiceren. 

Hoe ga je aan de slag?

  • Je vult de communicatiescan alleen in. 
  • Je haalt er de decisionmakers van je organisatie bij. Het zal hen helpen bewust te worden van het belang van communicatie en contentmarketing.
  • Je maakt deel uit van het communicatie- of marketingteam? Laat je collega’s de scan individueel invullen en bespreek de resultaten achteraf tijdens een teamvergadering.

Meteen nadat je op de verzendknop hebt gedrukt, krijg je een eerste analyse van de resultaten in je mailbox. Wil je meer duiding over de manier waarop je, vaak al met kleine ingrepen en geen budget, beter kan communiceren? Dan komen we graag samen met jou brainstormen.

Begin hier met de communicatiescan.

Vond je dit artikel interessant?

Vul je e-mailadres in en krijg mijn artikels in je mailbox

Reageer op dit artikel

Wordt niet weergegeven op de website.

Koen denkt mee, leeft zich in, structureert de informatie en gebruikt een verhelderende schrijfstijl die geen extra vragen oproept.